مسن سكاكين كهربي سهل الاستخدام

عند الاتصال

الوصف

النوع : للبيع
الحالة : جديد
المعلن : شركة
الموقع : القاهرة

مسن السكاكين و المقصات الكهربائيالمستورد الأصلي 

مناسب لجميع انواع السكاكينوالمقصات  وبيشتغل بوصلة USB من غير بطارية

السكينة بقت مبطقتعش و عايزة تسنيهاوفرنالك مسن السكاكين الكهربائي عشان تسهلك سن السكاكين و تخليلك السكينة تقطعاحسن وترجع متل الجديدهمصنوع من مواد : pc + pp + حجر سراميك

السكاكين بتبقى تلمة من كتر التقطيعوبتبقى مزعجة جدًا في الاستخدام، وبتحتاج إنك تسنَها باستمرار، لكن دلوقتي مشهتضطر تروح لبتاع  السكاكين وتدفع فلوس أدكده، عشان خلاص بقى معاك في مطبخك، مسن السكاكين الكهربائي .

هيساعدك تسن أدوات مطبخك زي السكاكينوالمقصات والمفكات كمان بكل سهولة، خلاص من النهاردة مفيش تعب وتضيع وقت، وهتستعيدالسكينة المفضلة ليك.

مصنوع من مادة ABS المقاومة للحرارة يعني مش هيسخن منك،كمان مزود بموتور قوي فهيسنلك أي سكينة في خلال ثوانٍ، وبيحتوي على حجر الياقوتالطبيعي اللي بيسن باحترافية ومن غير ما يحصل له تآكل طول العمر، كمان فيه وعاءهينزل فيه اي نشارة معدنية وبكده المطبخ مش هيتوسخ خالص.

آمن جدًا وسهل الاستخدام، وبيشتغلبالكهرباء  او بدون سلك  ممكن تشحنه يعني متقلقش إنك تتكهرب، غير إنوزنه خفيف وحجمه صغير فتقدر تحطه في أي حتة، كل اللي عليك إنك تدوس على زرار التشغيل،وتحط السن اللي انتِ عايز تسنه..

———————————————————-

للاتصال بنا من داخل او خارج مصر

01092840440

01287288466

ويمكنكم ايضا التواصل علي الواتس اب علي نفس الارقام

https://wsend.co/201092840440

Write a Review
معلومات هامة لحمايتك

نشر اعلانك على إعلانات مصر مجاناً

  1. أعلم المشتري بأي عيوب في السلعة، وذلك تجنباً لأن يتهمك بالخداع
  2. لا تُشارك أبداً معلوماتك أو بياناتك شخصية، وتحديداً تلك المتعلّقة بحسابك المصرفي
  3. إحرص على لقاء البائع في مناطق آمنة على غرار محطة المترو أو مراكز التسوق أو أي مكان عام
  4. تفقّد السلعة قبل إتمام الصفقة، إذ تتمكن بهذه الطريقة من تجنب الغش والاحتيال. ينطبق هذا أيضاً على استئجار الوحدات السكنية

أعلى